HTML

Egy ágyban a poloskával

Most nincs otthonom. Van egy lakásom, melybe lakni és aludni járok. Már ha merek.

Friss topikok

Slusszpoén

2014.02.25. 23:45 alert

Fél nappal az előző, reménykedő bejegyzést követően találtam kettőt... Hangosan röhögtem. Aztán sírtam. Mondjuk az egyik épp döglődött a parkettán, de a másik, egy apróbb példány éppen a párnám mellett napozott.

Úgy döntöttem, új írtót keresek. Most van egy akciós hónap, harmadannyiból megúszom. 3 hónap garanciát is ígér... Nem kockáztatok, nem várok, hogy hátha nincs több. Van. Mindig lesz. El akarok költözni erről a bolygóról :(

Arra gondoltam, úgy halhatnának éhen, ha kérnék valakitől egy vékonylábú, ócska, összecsukható vaságyat, és teleraknám a lábait kétoldalú ragasztóval. Letenném a szoba közepére, ott aludnék fél évig. Jól kibasznék velük.

Ha ez az irtás sikerül, jutalmul kiposztolom a weboldalukat. A másik meg... felhívom őket, hogy változtassanak valamit. A kidobott pénz jobban fáj, mint a poloskás lakás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agyipoloskaim.blog.hu/api/trackback/id/tr485833107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása